Contact opnemen met de klantenservice van een grote instelling kan een hele opgave zijn. Grote IT leveranciers als Ziggo, KPN, Vodafone en T-Mobile proberen hun klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar daarvoor moet de klant wel met de juiste afdeling bellen. Bel je per ongeluk met de verkeerde persoon, dan word je doorgestuurd en moet je het hele verhaal opnieuw uitleggen. Het komt voor dat je minutenlang aan het telefoneren bent voor een simpel verzoek. Dat moet toch sneller kunnen? Telefoongids.pro helpt klanten bij hun zoektocht naar het juiste telefoonnummer. Hun dienst fungeert als schakel tussen een klant en een grote instantie. Zij brengen je met Ziggo in contact. Surf snel naar http://telefoongids.pro/klantenservice/ziggo en bel vandaag nog naar de informatielijn. De medewerkers daar helpen je vervolgens met je verzoek. Hoe gaat Telefoongids.pro precies te werk?

  • Je belt met één vast nummer
  • Je vertelt de situatie
  • Een telefoniste luistert naar je verzoek
  • Je komt in contact met de juiste afdeling

Het bedrijf gebruikt één vast telefoonnummer. Wanneer je dit nummer belt, kom je in contact met een telefoniste, die goed luistert naar het verhaal dat je vertelt. Zij is degene die je met Ziggo in contact brengt. Het is belangrijk om precies te beschrijven wat je vraag is en naar welke afdeling je op zoek bent. Ook kan het handig zijn door te geven of het gaat om een particulier of zakelijk verzoek. Wanneer de situatie helder is, weet de telefoniste met welke afdeling binnen Ziggo je in contact wilt komen. Ze verbind je direct door; je probleem is zo binnen mum van tijd verholpen. Voor de dienst betaal je een bedrag van € 0,90/min. Hoe sneller jouw vraag duidelijk is, hoe sneller je geholpen kunt worden en hoe meer geld je bespaart!

Ziggo contact: soorten problemen

Sommige mensen proberen met Ziggo in contact te komen, terwijl de klantenservice hen niet kan helpen met hun problemen. Dat is natuurlijk zonde van het geld en daarom is het belangrijk goed te weten waar de klantenservice van een bedrijf je mee van dienst kan zijn. De financiële afdeling kan je helpen met vragen over je betaling, of bij het afsluiten van een nieuw contract. Zij kunnen echter niet helpen bij veel individuele verzoeken,  bijvoorbeeld met het (eenmalig) verplaatsen van een betaling of het verlagen van een maandbedrag. Voor technische problemen kun je bij een andere afdeling terecht. Zij kunnen controleren waarom je internetverbinding, of je tv-aansluiting, niet werkt, of een nieuw modem opsturen. Waar ze in de regel niet direct mee kunnen helpen, is uitzoeken waarom je een trage internetsnelheid hebt. Dit kan namelijk te maken hebben met veel verschillende factoren, waardoor het voor Ziggo meestal verstandiger is een monteur langs te sturen. Zoals je ziet is het een flinke klus om met de juiste mensen bij Ziggo in contact te komen. Ook is het slim om vooraf even goed na te denken of jouw probleem over de telefoon opgelost kan worden. Dankzij Telefoongids.pro kom je snel met Ziggo in contact. Je krijgt meteen de juiste persoon aan de telefoon. Deze zal er alles aan doen om jouw probleem op te lossen!

Antwoord op al je vragen

Heb je vragen over de dienst, of met welke afdeling van Ziggo je in contact moet komen? Neem dan gerust contact op. Het bedrijf helpt je graag bij het zoeken naar een oplossing. Op de site vind je ook een handig kopje ‘Veelgestelde Vragen’. Vermoed je dat jouw probleem  bij meer mensen speelt, dan kun je hier een kijkje nemen.