Ik ben een consultant communicatie voor non profit en social profit organisaties. Ik zorg er dus voor dat heel wat goede doelen, cultuurorganisaties, maar ook zorginstellingen ervoor kunnen zorgen dat hun interne en externe communicatie op een correcte manier gebeurd. Het doet me ook deugd om te zien dat mijn advies de organisaties ook echt helpt. Anders dan zuiver profitgedreven organisaties zorgt dit ervoor dat ik gemotiveerd blijf, want ook ik hélp mee aan een goed doel. Maar de administratie brak me soms zuur op. Net zo efficiënt als ik was in communicatie, zo chaotisch was ik als het op (financiële) administratie aankwam. Gelukkig heb ik al snel Stuurman Administratieve Dienstverlening in Amersfoort leren kennen. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik een prima boekhouder Amersfoort heb gevonden. De kerel die me helpt is een expert op financieel vlak. Hij kent mijn zaak vanbinnen en vanbuiten en zorgt dat mijn werk een stevig zakelijk fundament heeft. Dat is top, want zo kan ik me bezig blijven houden met wat me écht boeit. Goede doelen helpen met een doelgerichter communicatiebeleid.

Waarom ik mijn boekhouder Amersfoort nooit meer zal kunnen missen

Mijn boekhouder Amersfoort doet veel. Héél veel. Zo staat hij in voor:

  • het verwerken van mijn facturen;
  • het controleren van de binnengekomen betalingen;
  • het verwerken van mijn aankopen;
  • het opvolgen van financiële transacties;
  • het verlenen van advies voor de verdere groei van mijn organisatie;
  • mijn jaarlijkse btw-aangifte;
  • het opstellen van de jaarrekening en balans.

Kortom, ik kan niet meer zonder een degelijke boekhouder Amersfoort die mijn werk als consultant communicatie ondersteunt. Bij Stuurman Administratieve Dienstverlening hebben ze dat ook begrepen. Zij hebben me in contact gebracht met een uitstekende boekhouder die al bovenstaande taken feilloos uitvoert. Zo hoef ik me nooit meer zorgen te maken over mijn financiële administratie. De investering in mijn boekhouder Amersfoort is het dus meer dan waard. De return on investment is bijzonder hoog.

Een boekhouder Amersfoort is écht niet alleen maar voor de rijke ondernemers

Wie denkt dat een boekhouder Amersfoort er enkel maar is voor de rijke ondernemers heeft het niet begrepen. Van zodra je het kunt veroorloven, hetzij door een voldoende klantenbasis, hetzij omdat je een flinke spaarpot hebt, die je wilt investeren in je bedrijf, is een investering in een boekhouder Amersfoort meer dan de moeite. De boekhouder zal er immers voor zorgen dat je helemaal geen administratielast meer hebt. Meer nog, hij kent je zaak door en door en weet dus precies wat je sterktes zijn. Maar hij weet je financiële achillespees ook zonder moeite te vinden. Een boekhouder Amersfoort is dus geen luxe. Zelf al ben je nog maar in de opstartfase van je bedrijf, zelfs dan kan een boekhouder Amersfoort het verschil maken. Jij kan je immers vanaf het begin bezighouden met je passie: je eigen zaak. In mijn geval kan ik nog betere dienstverlening geven aan de social profit en non profit organisaties. Ik hoef immers geen tijd meer te steken in administratie en kan dus meer tijd gebruiken in de persoonlijke begeleiding en het formuleren van uitgekiende communicatiestrategieën op maat van de organisatie. Een boekhouder Amersfoort is dus volgens mij helemaal geen luxe. Van zodra het maar even kan neem je er beter eentje in huis. Bij Stuurman Administratieve Dienstverlening zit je dan aan het juiste adres. Zij hebben alle expertise in huis om op al je financiële, administratieve en boekhoudkundige vragen een antwoord te formuleren! Een boekhouder inhuren? Mijn advies: niet twijfelen, gewoon doen! Je zal er helemaal geen spijt van hebben.

Lees meer…